Картка киянина — це іменна багатофункціональна електронна пластикова картка,  яка є матеріальним носієм персональних даних утримувача карти і підтримує додатки, пов’язані з наданням і обліком заходів соціальної підтримки  та інших інформаційних сервісів і послуг.

  Метою створення інформаційно-телекомунікаційної системи «Картка киянина» є:

— надання мешканцям м. Києва зручного та універсального інструменту для отримання соціальної допомоги, такої як:

  • забезпечення обліку проїзду в громадському міському пасажирському транспорті;
  • отримання соціального дисконту для оплати товарів у магазинах і супермаркетах, а також пільг в аптечних пунктах при безкоштовному отриманні чи купівлі медикаментів;
  • обслуговування в лікувально-профілактичних установах, отримання медичних послуг тощо.

  Для  отримання «Картки киянина» потрібно звернутися в будь-яке відділення Ощадбанку.  Зауважимо, що на сьогодні картка вже не видається у районних управліннях праці та соціального захисту населення, а потрібно звертатися безпосередньо до банку.

Для оформлення «Картки киянина» у банк необхідно разом із заявою принести :

  • копію паспорта,
  • копію ідентифікаційного номера (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідальний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті),
  • копію посвідчення, що дає право на пільгу,
  • фотографію 3×4 або 4х6 (за бажанням заявника, фотокартка сканується з паспорта. В такому випадку фотографію надавати не потрібно),
  • довідка про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції (за наявності),
  • для громадян, які працюють або навчаються  у м. Києві — довідка з роботи або навчального закладу.

  В першу чергу, картку зможуть отримати:

  • батьки багатодітних сімей;
  • пенсіонери та інваліди, які не мають права на пільговий проїзд в метрополітені;
  • непрацюючі особи, які здійснюють догляд за дітьми-інвалідами та отримують державну соціальну допомогу;
  • особи, які не мають права на пенсію та інваліди;
  • соціальні працівники.

  Тобто «Картка киянина» — це багатофункціональний інструмент, який дозволяє персоніфікувати громадянина (відповідно до категорій), як мешканця м. Києва, та використовувати картку для отримання ним різних видів соціальної підтримки, послуг та сервісів.

   За результатами впровадження пілотного проекту пластикова картка «Картка киянина» буде видаватися за бажанням усім зареєстрованим у місті Києві громадянам.

  Однак, Концепція не виключає можливість використання «Картки киянина» особами, які працюють, але не зареєстровані в м. Києві та особами, які навчаються в м. Києві.

   У 2019 році планується запустити багатофункціональну електронну картку «Муніципальна картка «Картка киянина». Водночас власникам існуючих «Карток киянина» не доведеться міняти нинішні карти до зазначеного на них кінцевого терміну дії. Всі нараховані на них пільги також збережуться. На сьогодні випуском карток киянина продовжує займатися Ощадбанк.

Більш детальна інформація тут:

http://wiki.1551.gov.ua/pages/viewpage.action?pageId=8946382

Tags: , ,

191 комментарий on Інформація щодо картки киянина

  1. Юлія:

    Добрий день, якщо я не відношусь до незахощених верств населення, не маю пільг і т.д. але є киянкою. Чи можу я отримати Картку Киянина, оскільки чимало державних ресурсів для отримання різноманітної інформації вимагають авторизації через цю Картку?

    Відповідь: порадимо звернутися до місцевого органу влади

Добавить комментарий