В першу чергу кидається в очі, те, що відкрита зранку лінія швидкісного трамваю – об’єкт далекий від закінченості. Фактично все недороблене. Станції, переходи, самі трамваї. Всюди чатують аварійні машини різних комунальних служб.  Повне відчуття, що відбувається певний експеримент і  ті, які його проводять далеко невпевнені в тому, що все буде працювати так як треба.

Судячи по всьому вибори керують всім, що влада робить.  Треба відкрити об’єкт до вибрів – будь-ласка – Іподром, швидкісний трамвай – і те, що ці об’єкти недороблені нікого не хвилює. Більше того, говориться про те, що все заради людей, щоб вони мали змогу якнайшвидше скористатися досягненнями влади і нікому нецікава безпека і комфорт тих, хто буде цими досягненнями користатися.  В цьому плані згадую вчорашню свою подорож, коли переповнений трамвай тільки виїхавши із станції, роблячи досить крутий поворот на естакаді вистою десятка метрів,  суттєво нахилився і було враження що якщо б в цей трамвай ввійшло трохи більше людей… всім було б непереливки.

І найголовніше, замість того, щоб здійснити те, про що вже довгий час мріє велика кількість мешканців Троєщини – на кінець то провести в цей район  метро, влада  вигадує різноманітні «несправжні» замінники – для того, щоб до виборів було враження, що «криза – подолана і стабільність – досягнута».

Тут достатньо багато фото цього досягнення:  http://interesniy-kiev.livejournal.com/3949712.html

 

Добавить комментарий