Проблема  помилок  операторів мобільного зв’язку при нарахуванні плати за користування мобільним  зв’язком як на мене є більш поширеної ніж ми можемо уявити.

Я в останні 2-3 місяці мав нагоду пересвідчитись у цьому особисто на прикладі  знімання одним із операторів плати за використання мобільного інтернету. А звернув увагу на це по досить простій причині… почав користуватись інтернетом на мобільному :-).  І оскільки пакет послуг, яким я користувався передбачав виділення всього 5Мб в день, то волею неволею прийшлось встановити на мобільний програмку, яка б автоматично рахувала  Мб і відповідно повідомляла б коли максимальна межа буде доволі близькою до досягнення.  Враховуючи такі засоби був впевнений, що плата за перевищення користування мобільним інтернетом мені не грозить.

Але сподівання виявилися марними, оскільки декілька місяців підряд з рахунку знімалися кошти за ті дні в яких максимальна межа не була досягнута. За допомогою відповідного розділу на сайті оператора можливість  ознайомитись за що знімаються кошти є і це давало підстави звертатися до адміністрації оператора щодо пояснень такої ситуації. Два місяці адміністрація оператора знаходила тисячу «правильних»  причин тому, чому те, що рахують вони відрізняється від того, що є в мене.  Більшість з цих причин не пояснювали для мене те, чому так відбувається про, що кожен раз зазначав при спілкуванні із адміністрацією.

І тільки на третій місяць оператор провів таки більш детальне розслідування цього питання і фактично визнав порушення при нарахуванні плати за цю послугу і повернув кошти на рахунок.

Як на мене це лише певний приклад того, що помилки при стягненні плати за різноманітні послуги операторами мобільного зв’язку є досить поширеними. Водночас думаю не багато знайдеться людей, які детально ознайомлюються з тим за що вони платять мобільним операторам.

Але крім того проблемою є те, що у оператора завжди більше можливостей пояснити чому те, що з вас стягується є законним і правомірним і надзвичайно складно довести протилежне.  В моєму випадку оператору хоч із запізненням вистачило сміливості визнати свою провину і повернути кошти, але все ж таки це більше виняток із правил, але який водночас показує наявність проблеми. Як на мене більшість із таких випадків залишаються без належної уваги з боку споживачів або просто відкидаються операторами як безпідставні, а відповідно залишаються без належної реакції.  І тому надалі будуть «помилки» операторів за які будуть платити споживачі.

 

Добавить комментарий